Business

Uanset om I søger kursusfaciliteter eller eksterne mødelokaler – og uanset om I er 3 personer til et kort strategimøde, skal afvikle en ansættelsessamtale, er 10 til et ledergruppemøde eller skal samle hele virksomheden til en kreativ dag, så er vi klar til at bakke jer op i at nå målet for dagen!

På Fru Larsen finder du og din virksomhed et unikt alternativ til de klassiske konferencehoteller og mødefaciliteter, som kan danne helt nye rammer om kreativiteten og de gode beslutninger. Uden at gå på  kompromis med hverken udstyr eller fleksibilitet. I vores to moderne mødelokaler, som har plads til henholdsvis ca. 10 og ca. 40 mødedeltagere, råder I over alt det udstyr, som I har brug for:

  • Projektor, lærred, whiteboard og flipover
  • Lyd (efter aftale)
  • Gratis, trådløst internet

Ikke mindst finder I gratis parkering lige ved døren, overnatningsmuligheder til kollegaer med lang transporttid – og et menukort fyldt med sæsonaktuelle retter og menuer, hvis mødet  skal slutte med en god frokost, en skøn middag, den sociale del af et produktivt mødeforløb.

Fru-Larsen31
Fru-Larsen27

Som inspiration deler vi information om vores to generelle Mødepakker – men ikke to virksomheder og ikke to møder er ens. Derfor skræddersyr vi gerne jeres arrangement, så det understøtter jeres koncept og strategi.

 

Ring til os på 86 46 83 88 eller send en mail på restaurant@frularsen.dk, hvis vi skal tage en dialog om ledige datoer og give jer en pris på netop det set-up, der matcher jeres ønsker og krav.